de eerste dag - Reisverslag uit Lima, Peru van Marije Oelen - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Lima, Peru van Marije Oelen - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marije

05 September 2011 | Peru, Lima

Met een ietwat dubbel gevoel heb ik de laatste weken van iedereen afscheid genomen om vervolgens zondagmorgen in het vliegtuig te stappen. na een lange reis van 19 uur kwam ik aan op lima airport. Ik had van te voren een hostel geboekt met pickupservice toen ik op het vliegveld kwam, stonden er tientallen mensen met bordjes omhoog. Gelukkig stond mijn naam er ook tussen en reden we naar het hostel. De beste man kon alleen spaans, dus kon ik meteen mijn spaans in praktijk brengen. Het was een kort gesprek.

Veel heb ik van Lima nog niet gezien. Vandaag heb ik ontbeten met twee chicka`s die bij mij op de kamer lagen en een bus geboekt naar Huaraz waar ik morgen naar toe ga.

Het idee is dat ik eerst peru ga ontdekken, daarna bolivia, chilli en vanuit argentinie weer terugvlieg. Maar daar wil ik op dit moment liever nog niet aan denken. Ik zal jullie op de hoogte houden, houden jullie mij dan ook op de hoogte?

  • 05 September 2011 - 20:54

    Elze:

    Hahaha LIEEEF :D Meiske, heeeel veel plezier! Ik ga je wel missen zeg..

  • 05 September 2011 - 21:23

    Nijsfamke:

    Ola chicka,

    Stoer hoor dat jij zo lekker in je eentje de wereld verkent. Geniet met volle teugen en kom terug met een rugzak vol verhalen. Wij van de max-clan wachten vol spanning op je return!

  • 06 September 2011 - 05:00

    Marionne En Wim:

    Ha laiverd! We zullen je volgen en hopen dat je (weer) een fantastische reis hebt. En wie weet kun je straks op de terugweg met je allerlaatste taxichauffeur de hele weg in het Spaans praten... Ole Guapo! Wees voorzichtig. Knuffels van ons.

  • 06 September 2011 - 08:07

    Maya:

    Heey!! Leuk je eerste verhaal te lezen :) En dat je op je eerste dag al spaans hebt gepraat! Muy bueno ;) Veel plezier in Huaraz! Liefs!

  • 06 September 2011 - 08:30

    Marlies:

    Lieve lieve Marije!
    We houden je in de gaten ;)
    veel plezier!! xxx

  • 06 September 2011 - 08:46

    Martine:

    Geniet ervan lieve oelen!
    Leuk dat je nu al een update hebt gegeven! xx

  • 06 September 2011 - 14:00

    Marije:

    Hoi!
    Eindelijk is je reis dan begonnen! Geniet ervan!


  • 06 September 2011 - 17:50

    Dick:

    Hey Marije

    Heel veel plezier en veel succes met je wereldreis. Echt fantastisch wat je allemaal weer gaat doen. We zullen je volgen, hoor!
    Take care, hé?

  • 06 September 2011 - 18:13

    Anouk:

    Fijn dat jij goed bent aangekomen meis!! Heeel veel plezier enik zie jouw verhalen tegemoet!! xx

  • 06 September 2011 - 18:57

    Tanno Gerda En Milan:

    Lieve Marije,
    wat fijn dat je goed bent Angekomen!Niet de verkeerde tas meegenomen?haha! geniet ervan en we zullen je zeker gaan volgen!
    Dikke kus ons

  • 07 September 2011 - 06:53

    Laurens:

    Ha Marije,

    Fijn dat je goed aangekomen bent! Veel plezier in Huaraz, en hoop snel weer een verhaal te kunnen lezen!

    Kus

  • 07 September 2011 - 09:23

    Nicole:

    geniet ervan!!!!
    Geweldig dat je je Spaans direct kon oefenen, jammer dat die man het gesprek zo kort hield... ;)
    fijne reis.
    x

  • 07 September 2011 - 09:49

    Iris:

    Haha, gekkerd! Leuk wat te horen!

    x

  • 07 September 2011 - 15:19

    Evert:

    Hey meis,we zijn hier al een beetje onwennig van je!we gaan je zeker volgen!have fun!

  • 08 September 2011 - 11:53

    Meta:

    Hey marije!
    Heel veel plezier en ik zal aan je denken vanuit Siena!
    xxx Meta

  • 12 September 2011 - 09:55

    Nora:

    Marije!! Snel weer iets van je laten horen hihi!! Al beetje geacclimatiseerd daar?
    Je bent nu wel weer lang genoeg weg geweest hoor... snel terugkomen, hihi. Geniet!
    Lieeeeefs

  • 12 September 2011 - 19:20

    Rosanne:

    Hee lieve Marije!
    Wat leuk zeg dat je gelijk een berichtje hebt geplaatst! Ik lees het wel een week te laat want ben net pas terug van vakantie. Maar mooi dat je gelijk spaans hebt gepraat, als je terugkomt kan je het vast heel goed! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!

    Liefs, Rosanne

  • 13 September 2011 - 15:44

    Muriel:

    Hallo Marije, ben benieuwd hoe alles met je gaat maar je vermaakt je vast prima! Ik kan beginnen met je helemaal te volgen want vanaf nu ben ik thuis aan het wachten wat er komen gaat. Ik zie dat ik nog wat reisverhalen van je kan inhalen. Geniet lekker daar en ik hou je ook op de hoogte van de ontwikkelingen hier. Vooralsnog alles nog onder controle hier! Groetjes!

  • 15 September 2011 - 19:38

    Robin:

    Nou, duurde ff maar heb m ook ontdekt hoor ;) Mooi dat met de reis alles goed is gegaan :) Ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven, veel plezier!

  • 22 September 2011 - 09:23

    Karen R:

    Hoi Marije, wederom heel veel plezier & succes toegewenst! Geniet ervan en pas goed op jezelf!

  • 22 September 2011 - 16:52

    Willy En Lammert:

    Hoi Marije,
    Al weer een paar weken onderweg.We hopen dat het wederom een hele fijne reis gaat worden. We gaan je volgen.

  • 31 Oktober 2011 - 12:40

    Floris:

    Check! Veel plezier! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

zuid - amerika

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Het einde

27 Januari 2012

Bergen, vulkanen, gletsjers en meren

11 Januari 2012

Peru, Chilli en Argentinie

11 December 2011

Cusco!!

13 November 2011

Avontuur met een korreltje zout
Marije

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 42217

Voorgaande reizen:

04 September 2011 - 23 Februari 2012

zuid - amerika

Landen bezocht: