Nog twee nachtjes... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marije Oelen - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marije Oelen - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marije

20 April 2008 | Nederland, Groningen

... en dan ruil ik nederland in voor het prachtige Australië!
22 April vlieg ik via Taiwan naar Sydney waar ik de eerste tijd blijf. Waar, hoe en wanneer ik op welke plek ben is voor mij nu ook nog een raadsel, daarom heb ik deze site waar ik al mijn verhalen op zal zetten. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Groetjes!

  • 20 April 2008 - 16:13

    Iris:

    Spannennnd!

  • 20 April 2008 - 19:42

    Wilma:

    ooeeeeoeeh marije!!! ik mis je nu al!! xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 April 2008 - 20:01

    Sjaak En Jennie:

    Hier blijven please. We houden van je!

  • 21 April 2008 - 04:11

    Thysia:

    Lieve Marije,
    WAAUUWWIIEE, het gaat dan nu echt al gebeuren!!! Spannend! Wat ontzettend gaaf dat je gaat en dat je stap genomen hebt! Je zult het vast en zeker fantastisch vinden!
    Houd het thuisfront wel goed op de hoogte van al je avonturen en belevenissen via je site. Ik zal hem blijven volgen!

    Alvast een hele goed reis! En ga in Aussie vooral genieten, dat heb je verdiend! We keep in touch! (gelukkig is er maar een tijdsverschil van 18 uur... ;)
    Liefs en kus Thys

  • 21 April 2008 - 06:38

    Anouk:

    Meissie!!!

    HEEEUUULL veel plezier!! Geniet er van... maar ik denk dat dat wel goed komt!!

    Hele dikke kus

  • 21 April 2008 - 07:12

    Nora:

    waaaaaaaaaah
    marije down under

    geniet ervan he!!

  • 21 April 2008 - 15:50

    Claire:

    He Marije!
    Laat het lekker over je heenkomen en ga vooral genieten!!
    Voor nu,goede vliegreis!
    xx

  • 22 April 2008 - 20:39

    Marionne:

    He he... eindelijk echt vertrokken! Na al die maanden voorbereiding en hard werken is het er toch van gekomen. Wij zullen je pa en ma regelmatig een hart onder de riem proberen te steken, want ze zullen hun dochter wel missen! Maar met veel glaasjes wijn (en bier voor de mannen) en af en toe een kaartje leggen zullen we ze afleiden!

    Geniet ze, wees voorzichtig en hou iedereen via je website up to date!

    Liefs, Marionne

  • 23 April 2008 - 09:30

    Sjoerd:

    Oel'n.. Zit je al in Taiwan? Dan ga ik nu nl. even zwaaien! ;-) Haha, hele goede reis nog en pas goed op jezelf!! Latertje, x

  • 23 April 2008 - 10:51

    Marijke En Co:

    Hee Marije,
    Wat een fantastisch vooruitzich!!! Wij wensen je een hele goede tijd daar toe en zullen je verhalen af en toe lezen om bij te blijven. Geniet ervan!!! Liefs MARIJKE EN CO.

  • 23 April 2008 - 17:37

    Roelien:

    Hey Marije,
    Hopelijk heb je een goede vlucht gehad. In ieder geval heel veel plezier in Australie, ik zal je verhalen volgen!
    xx Roelien

  • 23 April 2008 - 19:54

    Els:

    marije lieverd!!! wat een afscheid...traaanen met tuiten haha ;) je bent er bijnaa!! whoeehoeeeee xxxxxxxxxx

  • 25 April 2008 - 12:26

    Groeten Uit Grolloo:

    Hawdy Marije

    Je eerste kilometers zitten e inmiddel sop. Klasse, zoals je 't durft. We houden je steeds in de peiling. We hadden je een zendertje mee meoten geven, net zoals bij de grote sterns. Maar dit middel is ook heel aardig. Heel veel plezier en wijsheid. Take care,
    Dick en Geja.

  • 26 April 2008 - 01:06

    Tanno:

    Hey reiziger!
    we willen je heel veel succes wensen aan de andere kant van de wereld! we hopen dat je al je doelen zal bereiken! Geniet ervan, groet tanno en gerda

  • 26 April 2008 - 01:17

    Gerda:

    Hoi Marije
    WE zijn net terug uit de stad, we hebben de vakantie ingeluid! Ik wil je even heel veel plezier en geluk wensen! Ik hoop wel een klein beetje dat je er nog bent als wij komen! Kus gerda

  • 26 April 2008 - 11:21

    Martine:

    Marije! Ben zo benieuwd naar je eerste ervaringen, je vlucht, Taiwan en natuurlijk je eerste indruk van Australië! Hoop dat je al volop aan het genieten bent!

    Kus, Tine!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

zuid - amerika

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2012

Het einde

27 Januari 2012

Bergen, vulkanen, gletsjers en meren

11 Januari 2012

Peru, Chilli en Argentinie

11 December 2011

Cusco!!

13 November 2011

Avontuur met een korreltje zout
Marije

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 42254

Voorgaande reizen:

04 September 2011 - 23 Februari 2012

zuid - amerika

Landen bezocht: